Valkeakosken Uimaseura r.y.Julkaistu: 24.05.2024 13.51

Ilmoittautuminen kaudelle 2024-2025

Kauden 2024-2025 ilmoittautumiset alkavat 12.8 klo 17.00, joka päättyy 20.8 klo 23.59 tai kunnes ryhmä on täysi, jolloin lomake poistuu nettisivuilta. Ilmoittautumislomakkeet löytyvät entiseen tapaan seuramme nettisivuilta, kohdasta ilmoittautumiset. Jos olet epävarma uimarin ryhmästä ilmoittautumisen yhteydessä, ilmoitathan lapsesi siihen ryhmään, jossa hän on uinut kaudella 2023-2024. Pystymme tarvittaessa kauden aikana siirtämään hänet toiseen ryhmään, kun valmentajamme ovat arvioineet tilanteen. Myös seuran nettisivuille on päivitetty jo osa ensi kauden tiedoista, loput päivitetään vielä touko-kesäkuun vaihteessa. Aikuisten tekniikkakursseille (8krt ja 4krt) ilmoittautuminen alkaa myös 12.8 klo 17.00.

Kilparyhmän ilmoittautuminen alkaa poikkeuksellisesti jo 22.7 klo 17.00, jolloin lomake ilmestyy nettisivuille.

Kilparyhmän kausi alkaa viimeistään ma 12.8, kun muiden ryhmien kausi alkaa ma 26.8 ryhmien aikataulujen mukaan.

Jokainen alaikäinen uimari tullaan vakuuttamaan seuran toimesta myös kaudella 2024-2025, pois lukien kilparyhmään kuuluvat. Ilmoittautumisen lähetettyään huoltaja antaa automaattisesti samalla suostumuksensa, että seura saa luovuttaa alle 18-vuotiaan uimarin (myös henkilötunnuksen) ja huoltajan tiedot uimaliitolle vakuutusta varten. Kilparyhmän huoltaja sitoutuu ilmoittautumisen yhteydessä, että se hankkii lapselleen kilpailulisenssin uimaliitolta. Uimaseura ei erikseen hanki kilparyhmään kuuluvalle uimarille vakuutusta.

Jos uimarilla on kaksi huoltajaa niin toivomme, että ilmoitatte kummankin tiedot (niin puhelinnumero kuin sähköposti) ilmoittautumisen yhteydessä tai viimeistään ennen kauden alkua seuran puheenjohtajalle. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa vähintään toisen huoltajan tiedot, mutta jos kummatkin huoltajat haluavat seuralta tulevat sähköpostit tulee ilmoittaa kummankin huoltajan sähköpostit seuralle.

Voit lukea lisää seuran kaudesta seuramme nettisivuilta kohdasta seura info.

Voit lukea seuran vuoroperuutukset täältä.

Lisätietoja antaa:

Niko Suokas