SEURALLE SPONSORIKSI

Hei haluaisiko yrityksesi, yhteisösi tai yhdistyksesi tukea paikallista urheiluseuraa? Taho voi sponsoroida uimaseuraamme joko rahallisesti, tarjota tuotteita seuralleen maksutta (seura jakaa tuotteensa itse uimareilleen) tai antamalla seuralle alennuksia palveluistaan.

Kolmas osapuolelle ei anneta tai myydä uimaseuran jäsenrekisterissä olevia tietoja. Uimaseura itse mainostaa tahon palveluita ja alennuksia jäsenilleen. Jos taho tukee uimaseuraa taloudellisesti, ei rahaa pidä korva merkata tietylle ryhmälle vaan raha käytetään koko seuran hyväksi. Seura käyttää rahan lasten ja nuorten hyväksi.

Käytännössä:
  • Ota yhteyttä uimaseuraan, jos tahonne on kiinnostunut, löydät seuran yhteystiedot täältä.
  • Seuramme käsittelee asian ja lähettää mahdollisen laskun taholle. Käsittelyä johtaa pääsääntöisesti seuran puheenjohtaja, mutta tarvittaessa tämän estyessä varapuheenjohtaja tai taloudenhoitaja. Rahallisesti sponsoroiva yritys tai yhteisö itse päättää €-määrän, jonka pohjalta seuran taloudenhoitaja lähettää laskun.
  • Tuotteita antaessanne, seura arvioi soveltuvatko ne seuran käyttöön. Seura itse jakaa ne uimareille haluamallaan tavalla. Seura kuitenkin sitoutuu mainitsemaan tahon, joka tuotteet on luovuttanut.
  • Jos tahonne antaa alennuksia seuramme uimareille niin kerrothan siitä.
  • Tarvittaessa teemme sponsori sopimuksen.
  • Taho saa logonsa seuramme nettisivuille halutessaan, kiitokseksi siitä, että on sponsoroinut uimaseuraa. Lisäksi kerromme uimareille tuotteita jaettaessa sponsoroivan tahon, sekä tarvittaessa mainitsemme siitä myös yhteisissä tilaisuuksissa.

NÄMÄ TAHOT OVAT SPONSOROINEET UIMASEURAAMME

company-logo