LASKUTUS JA MAKSUTAVAT

Olemme ottaneet ilmoittautumisen yhteydessä käyttöömme tavan, että ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan vähintään osa kausimaksusta, jossa huoltaja/uimari saa itse päättää maksaako kausimaksun 1 erässä vai 2 erässä. Kurssi muotoiset ryhmät maksavat valmennusmaksun yhdessä erässä, näitä ryhmiä ovat: uimakoulu, perheuinti, perheuimakoulu ja aikuisten tekniikkakurssit (ei vesijuoksu/harraste ja masters). Valkeakosken uimaseura laskuttaa omat maksunsa, ei Valkeakosken kaupunki.

Seuramme maksutavat:

• E-passi
  • Smartum
  • Edenred
  • Walley lasku (ilmoittautumisen yhteydessä valittava)
  • Kortti (Visa Electron, Visa ja Mastercard)
  • Pankkimaksutavat

Maksutavan voit valita ilmoittautumisen yhteydessä. Jos päätät maksaa liikuntaedulla (E-passi, Smartum tai Edenred) niin luethan huolella vahvistusviestin, jonka saat ilmoitttautumisen jälkeen, koska viesti siltä ohjeet liikuntaedulla maksamiseen. E-passi, Smartum ja Edenred ovat tällä hetkellä käytössä ainoastaan aikuisten ryhmillä.

Jos laskun maksun maksaja on jokin taho, esim. Valkeakosken kaupunki tai Pirkanmaan hyvinvointialue, olethan yhteydessä seuraamme ennen ilmoittautumista. Annamme sinulle ohjeet ilmoittautumista varten, koska muuten ilmoittautumisen lomakkeen täyttäjä maksaa itse ilmoittautumisen yhteydessä vähintään 50% valmennusmaksusta. Jos laskun maksaja on taho, seuramme lähettää laskun ensisijaisesti sähköisesti, esim. sähköpostilla.

Jos laskun maksaja on taho, tarvitsemme tahosta seuraavat tiedot:

- Laskun maksaja (esim. Pirkanmaan hyvinvointialue) ja y-tunnus

- Yhteyshenkilön nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite

- Osoite (joko PL tai käynti osoite)

- Uimarin nimi ja ryhmä

Laskutus asioissa voit olla yhteydessä:

Laura Sahi
Taloudenhoitaja