PERHEUINTI

Perheuintikurssi kestää 12 kertaa. Syksyllä ja keväällä omat ryhmät. Syksyn ryhmä alkaa aina elo-syyskuun vaihteessa. Tammikuun ryhmä aloittaa loppiaisen jälkeen, yleensä tammikuun toisena lauantaina. Perheen mukana saa tulla uimaan vain perheuinnin ohjauksen piirissä olevat lapset. Muiden lauantaivuorolla käyvien lasten täytyy kuulua perheuimakouluun tai harrasteryhmään. Suositus 1lapsi/aikuinen, kuitenkin max 2 lasta/aikuinen.

Uintiaika lauantaisin
klo 17.25-17.55

Kuvaus:
Perheuinti tarkoitettu 1-4 vuotiaille lapsille vanhemman kanssa. Perheuinti on perheen yhteinen leikki hetki vedessä. Harjoittelemme lisäksi erilaisia vesitaitoja esim. liikkumista vedessä, hyppyjä, sukelluksia ja kelluntoja. Perheuinnissa vanhempi osallistuu aktiivisesti mukaan leikkeihin lapsen kanssa ja avustaen lasta. Ohjaus tapahtuu lastenaltaassa.

Katso myös perheuimakoulu 4-10 vuotiaille lapsille kohdasta uimakoulu.

Kurssimaksu:
Syyskausi: 140€ / perhe (12 kertaa)
Kevätkausi: 140€ / Perhe (12 kertaa)

Vastuuvalmentajat (tiedustelut):
Heidi Weckman, heidi.weckman@gmail.com